


Zwroty i wymiana towaru w sklepie Papillon4you
Towar podlega zwrotowi lub wymianie do 30 dni od momentu otrzymania. Zwracany lub wymieniany Towar powinien być kompletny, posiadać metki i zawieszki, w które był zaopatrzony powinien być dołączony paragon fiskalny lub faktura, które są podstawą zwrotu towaru.
Nie ma obowiązku, ani konieczności podawania przyczyny zwrotu, ale będziemy wdzięczni jeśli podzielisz się z nami powodami zwrotu, oczywiście wyłącznie w celach informacyjnych.
Po odebraniu przesyłki zwrotnej i zaakceptowaniu zwrotu zgodnie z warunkami wypłacimy zwrot ceny towaru na podany przez klienta rachunek bankowy w przeciągu 14 dni roboczych. Poniżej dostępny jest do ściągnięcia formularz zwrotu, który należy wypełnić i załączyć do zwrotu. W miarę możliwości prosimy także o informację o zwrocie drogą e-mail na adres: sklep@papillon4you.pl
W celu dokonania zwrotu lub wymiany towaru, prosimy wypełnić Formularz Wymiany/Zwrotu i wysłać go na własny koszt razem z towarem na niżej podany adres:
Blue Papillon Sp. z o.o.
ul. Conrada 22 lok U4,
01-922 Warszawa
tel. 733 730 402
Zwrot należności obejmuje wartość odsyłanego towaru, zwrotowi nie podlegają koszty dostawy.
Reklamacja
Jeśli zakupiony towar posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji wraz ze zdjęciami wady lub uszkodzenia na adres: sklep@papillon4you.pl. Odpowiedź na zgłoszenie zostanie przesłana w ciągu 3 dni roboczych
Jeśli Klient odsyła towar prosimy pamiętać o konieczności dołączenia dowód zakupu (paragon lub faktury) wraz z wypełnionym formularzem reklamacji. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.